Kraj

Axel Springer reklamuje katalog "Inwestorzy 2004"

Wydawnictwo Axel Springer Polska rozpoczęło kampanię reklamową wydania specjalnego miesięcznika "Profit" - "Inwestorzy 2004". Katalog zawiera informacje dotyczące firm, które...

Wydawnictwo Axel Springer Polska rozpoczęło kampanię reklamową wydania specjalnego miesięcznika “Profit” – “Inwestorzy 2004”. Katalog zawiera informacje dotyczące firm, które zamierzają wejść na polski rynek lub zintensyfikować obecne działania. Kreację kampanii przygotowała agencja Euro RSCG 4D. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa. Kampania prowadzona jest w prasie (“Puls Biznesu”, “Gazeta Prawna”, “Rzeczpospolita”, “Newsweek”, “Profit”, “Komputer Świat”, “Auto Świat”, “Fakt”), w internecie oraz za pomocą direct mailingu. Katalog “Inwestorzy 2004” dostępny będzie od 17 maja br., a jego dystrybucja będzie opierała się na sprzedaży telefonicznej i internetowej. (JD)