Przetargi

Lemon Sky wygrywa X-Trade Brokers

Agencja jest twórcą nowego serwisu domu maklerskiego, który docelowo będzie publikowany w 14 krajach.

Agencja Lemon Sky (dawniej Adv.pl) z Grupy ADV podjęła współpracę z X-Trade Brokers SA. W ramach realizowanych zadań zaprojektowała i wdrożyła nowy serwis WWW, który będzie publikowany łącznie aż w 14 krajach.

Nowy klient Lemon Sky to europejski dom maklerski, który od 2002 r. działa na rynkach zagranicznych. To, co wyróżnia realizowany projekt, to praca z systemem Sitecore Web Content Management, który jest jednym z najnowocześniejszych na świecie rozwiązań tego typu. Agencja przeprowadziła kompleksowe prace w zakresie projektowania, analiz usability, projektu nowej szaty graficznej, stworzenia makiet oraz szablonów HTML wraz z wdrożeniem systemu Sitecore.

Projekt powstał we współpracy z SMT Software z Grupy ADV. Firma jest odpowiedzialna za wszystkie prace programistyczne związane z wdrożeniem systemu Sitecore.

Agencja Lemon Sky pozyskała klienta X-Trade Brokers w wyniku wygranego przetargu. Do momentu zamknięcia tego wydania MMP24 nie udało nam się ustalić nazw ani liczby agencji zaproszonych do tego konkursu.