Kraj

Unilever wkrótce ruszy z dużą kampanią

Marketer szykuje się do silnego wsparcia swoich ziemniaczanych produktów.

Unilever Polska, właściciel marki Knorr, wkrótce ruszy z nową, silną komunikacją tego brandu. Działania będą prowadzone wokół tzw. ziemniaczanych produktów wprowadzanych właśnie do oferty marketera.

Obecnie Unilever prowadzi m.in. w telewizji kampanię reklamową produktu Knorr Fix Kopytka czy Leniwe. To jedna z ostatnich nowości marketera w kategorii fiksów. Jednocześnie buduje dystrybucję kolejnych fiksów bazujących na ziemniakach. Są to trzy nowe produkty: Fix domowe frytki z dipem meksykańskim, Fix domowe frytki z dipem czosnkowym oraz Fix wiejskie ziemniaczki z koperkiem i masełkiem.

Aktualna kampania jest wstępem do szerszych działań reklamowych wspierających fiksy, które zaplanowano na jesień. Unilever na razie jednak nie zdradza ich szczegółów.

W zakresie kreacji markę Knorr obsługuje agencja Lowe GGK, media do kampanii tej marki kupuje i planuje PHD Media Direction.