Kraj

Monika Andreas dyr. marketingu SOHO w Orange Polska

Nowe kompetencje ma też Agnieszka Łuniewska.

Monika Andreas objęła stanowisko dyrektora marketingu segmentu SOHO (small office, home office) w Orange.  Polska. Do operatora przeszła z HSBC Bank Polska, gdzie przez ponad dwa lata była chief marketing officerem.

Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy Orange, nie odniósł się do naszych pytań dotyczących nowego dyrektora marketingu w firmie.

Monika Andreas jest drugim po Dariuszu Boduchu menedżerem z zewnątrz, który objął kierownicze stanowisko w dziale marketingu operatora. Boduch został szefem marketingu oferty multimedialnej, o czym pisaliśmy w MMP24 z 31 sierpnia br.

W związku z objęciem przez Monikę Andreas stanowiska dyrektora marketingu segmentu SOHO kompetencje zmieniła Agnieszka Łuniewska, która dotychczas była dyrektorem segmentu SOHO w Orange Polska (od 2007 r.). Teraz Łuniewska jest marketing program managerem. Zajmuje się m.in. zarządzaniem marketing miksem marki Orange dla Firm, określaniem “value proposition” (portfolio produktów, polityka cenowa, komunikacja, dystrybucja, obsługa klienta). Tworzy również plany marketingowe od fazy koncepcyjnej po go-to-market.

Łuniewska w Orange Polska pracuje od 2005 r. Zaczynała jako brand manager.