Kraj

Platforma ziemniaczana Knorra startuje

Unilever stawia na promocję "kartoflanych" fiksów.

Platforma ziemniaczana Knorra startuje
 

“Masz smaka na coś z ziemniaka?” – pod takim hasłem rusza kampania promocyjna produktów Knorr Unilever Polska. O planach tej kampanii pisaliśmy w MMP24 z 31 sierpnia br.

Marketer rozbudowuje ostatnio portfolio fiksów marki Knorr o produkty bazujące na ziemniakach. Wykorzystuje to, że spożycie ziemniaków w Polsce jest bardzo wysokie – zajmujmy pod tym względem drugie miejsce wśród państw UE.

Obecnie w ofercie Knorra znajdują się Fix Chrupiące placki ziemniaczane, Fix Puszyste placki z jabłkami, Fix Kopytka czy leniwe oraz najnowsze Fix Domowe Frytki z dipem meksykańskim, Fix Domowe Frytki z dipem czosnkowym oraz Fix Wiejskie ziemniaczki z koperkiem i masełkiem.

Podczas jesiennej kampanii “Masz smaka na coś z ziemniaka?” marka Knorr po raz pierwszy zaprezentuje konsumentom cały wachlarz produktów służących przygotowaniu dań z ziemniaków. W tym celu produkty będą wspierane kampanią telewizyjną i digitalową. Zaplanowano również szeroko zakrojone działania BTL, w tym liczne akcje promocyjne. Narzędziem zapoznania konsumentów z portfolio Knorr będą też degustacje konsumenckie – w takich sieciach, jak i Intermarche, Tesco czy Alma, konsumenci będą mieli okazję spróbować placków ziemniaczanych przygotowanych za pomocą Fix Knorr Chrupiące placki ziemniaczane oraz poznać pozostałe produkty tworzące platformę dań ziemniaczanych Knorr. Służyć temu będą materiały promocyjne z przepisami na nowe dania z ziemniaków.

Kampania potrwa dwa miesiące, do końca października. Za realizację odpowiadają PHD Media Direction OMD (media), DLKW Lowe Limited (kreacja) i AliaRes (POSM).