Kraj

Maspex walczy o zwiększenie częstotliwości spożycia napojów owocowych [wideo]

Nawet "dzicy" wiedzą, że zamiast wody do śniadania można pić napoje owocowe, najlepiej Tymbarku.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FC8kWXS0xxEg%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
Maspex Wadowice, producent m.in. soków i napojów marki Tymbark, rozpoczyna nową kampanię reklamową, której celem jest nakłonienie konsumentów do częstszego spożywania (a więc i kupowania) napojów owocowych właśnie tej marki.

Kampania jest skierowana szczególnie do matek, a jej celem jest promowanie konsumpcji napojów podczas posiłków, a zwłaszcza do obiadu.

Spoty reklamowe emitowane są w TVP, Polsacie, TV4, TVN oraz kanałach tematycznych. Kreację przygotowała agencja reklamowa 303, planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy ZenithOptimedia Group (ZOG).