Kraj

BringMore Advertisement promuje Śląsk

Agencja realizuje kilka projektów promocji regionu.

BringMore Advertisement promuje Śląsk
Akcja promocyjna województwa śląskiego organizowana przez agencję bringMore potrwa cały wrzesień i uwzględnia w działaniach outdoor, prasę, internet i multimedia w Polsce. Kładzie szczególny nacisk na najważniejsze ośrodki biznesowe w Polsce: Kraków, Warszawę i Wrocław. Za kreację i realizację odpowiada agencja bringMore Advertising. Kampania opiera się na komunikatach związanych z ideami kreatywności i pracowitości. W Facebooku funkcjonują również aplikacje powiązane z profilem kampanii – Silesia Biznes Genom i Śląskie Laboratorium Biznesu.

Agencja będzie odpowiadać również za promocję Bytomia pod hasłem “Bytom. Sztuka inwestycji”. Szczególny nacisk agencja kładzie na promocję terenów inwestycyjnych w pobliżu odcinka autostrady A1 (okolice Bytomia). To już druga kampania przygotowana dla miasta przez agencję. Ubiegłoroczna odbyła się pod hasłem “Kultura biznesu”. Tegoroczne hasło “Inwestycja to sztuka” kontynuuje ubiegłoroczny przekaz. Trwa emisja reklam w internecie, na nośnikach outdoorowych i w prasie. Informacje outdoorowe pojawią się na terenie Międzynarodowych Portów Lotniczych w Katowicach, Poznaniu, Krakowie, Rzeszowie i Warszawie. Zakończenie kampanii planowane jest na listopad.

Równolegle agencja promuje również Chorzów jako miasto biznesowe, a komunikaty mają pojawić się w całej Polsce. Kampania jest wspierana działaniami na outdoorze, w telewizji, internecie i prasie, a charakterystyczna jest dla niej grafika wykorzystująca grę flipper. Całość działań odbywa się pod hasłem “Rozegraj biznes w Chorzowie”. Działania promocyjne zakończą się we wrześniu. 

To nie koniec intensywnych działań bringMore na Śląsku. Śląski WUP we współpracy z agencją przygotował działania pod hasłem “Nieograniczona energia do życia… sprawdza się w pracy”. Tłem kampanii jest projekt “W poszukiwaniu pracy – alternatywne formy zatrudnienia dla osób niepełnosprawnych”. Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach uzyskał na ten projekt dofinansowanie z Unii Europejskiej. Celem kampanii jest wzrost świadomości wśród pracodawców województwa śląskiego na temat korzyści płynących z zatrudnienia niepełnosprawnych, a także zwiększenie dostępu do informacji z zakresu aktywizacji zawodowej osób z niepełną sprawnością oraz integracja tych dwóch środowisk.

Kampania będzie widoczna na nośnikach outdoorowych (agencja zorganizowała sesje zdjęciowe, w których uczestniczą mieszkańcy regionu), a także w radiu, prasie i internecie. Pierwszy etap kampanii potrwa do końca września, druga odsłona ruszy w kwietniu 2013 r.