Po CA Banku, BZ WBK, BPH, ING Banku i Getin Banku także Alior Bank rozpoczyna telewizyjną kampanię reklamową pożyczek gotówkowych. Alior powraca do wykorzystywanego już wcześniej marketingowego konceptu “gwarancji najniższej raty”. Zapewnia potencjalnych pożyczkobiorców, że jeśli w innym banku znajdą tańszą pożyczkę (niższą ratę, przy takich samych kwocie i długości pożyczki), to Alior zwróci im różnicę.
Kampanię przygotowały agencja reklamowa PZL oraz dom mediowy Maxus.
O kampanii pożyczek banku BPH pisaliśmy w MMP24 14 sierpnia br., wspominaliśmy także o kampaniach ING Banku i Getin Banku.
Pożyczki gotówkowe reklamują w telewizji także: Crédit Agricole Bank Polska (kampania z Juliette Binoche, o której pisaliśmy 10 sierpnia br.) oraz Bank Zachodni WBK (kontynuacja kampanii z Chuckiem Norrisem).