Kraj

Lotto podsumowuje wyniki wakacyjnej kampanii

Loteriada zanotowała rekord liczby uczestników.

Loteriada podsumowała swoje działania promocyjne w wakacje. Jak twierdzą przedstawiciele Totalizatora, tegoroczna edycja Loteriady pobiła poprzedni rekord popularności. Wzięło w niej udział ponad 1,25 mln osób, które zarejestrowały ponad 8,5 mln kodów Loteriady. Laureaci wygrali sześć samochodów Alfa Romeo Mito, 30 skuterów,  10 wyjazdów na igrzyska w Londynie i sprzęt audio-wideo.

Totalizator informuje o wysokim wskaźniku response rate – 25 proc. wszystkich wygenerowanych i wydanych kuponów loteryjnych zostało zarejestrowanych przez graczy. Tegoroczna edycja Loteriady zanotowała 1,4 mln zgłoszeń lepszych od zeszłorocznej – dzienny rekord zgłoszeń wyniósł 187 tys. kodów.

Projektowi towarzyszyła również kampania promocyjna z udziałem Conrado Moreno, obecna w telewizji, radiu, internecie, prasie i na plakatach. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadał polski oddział agencji marketingu zintegrowanego Linea Recta. Media dla Totalizatora planował ZOG. Postprodukcją spotu zajmował się Lunapark.