Kraj

FoodCare poszerza linię napoju Black

Black Sex Energy promowany jest jako energetyk z afrodyzjakiem.

FoodCare poszerza linię napoju Black
Nowy produkt FoodCare w matowej metalowej puszcze adresowany jest do mężczyzn. Black chce wejść do segmentu napojów energetycznych premium: oprócz tauryny i kofeiny zawiera również wyciąg z żeń-szenia, wyciąg z schizandry i zioło Damiana, znane jako rośliny regenerujące i afrodyzjaki. W warstwie smakowej FoodCare również proponuje innowację – wzmocnienie smaku wyciągiem z owocu pitahaya, limetki i z dodatkiem chili.

Produkt będzie wspierany w IV kwartale br. kampanią 360 stopni, materiałami POS i – jak informuje marketer – “niekonwencjonalnymi ambientami i działaniami w internecie”. Premierze produktu towarzyszy również akcja konsumencka na dedykowanej stronie WWW i na profilu marki w Facebooku. Producent nie informuje na razie o szczegółach – przetargi dotyczące tych projektów są jeszcze w toku.