Kraj

Land Rover w telewizji

JLR Polska rozpoczął kampanię telewizyjną promującą model Land Rover Discovery 4.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F7nqV0uo98YM%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
Od 10 do 30 września potrwa telewizyjna kampania reklamowa samochodu Land Rover Discovery 4 przygotowana przez JLR Polska.

Film reklamowy jest adaptacją globalnej kreacji, za planowanie i zakup mediów odpowiada zaś dom mediowy Starcom.

Spot będzie emitowany w TVN, kanałach tematycznych TVN24 i Polsat News oraz pakietach stacji Atmedia i Discovery.

Podstawowymi komunikatami kampanii są leasing 104,5 proc. oraz 5-letnia gwarancja.

– W zabawny sposób prezentujemy wszechstronność modelu zarówno jako doskonałego samochodu rodzinnego, jak i mogącego sprostać najbardziej wymagającym terenom podczas egzotycznych ekspedycji – mówi Przemysław Szafrański, brand manager Land Rovera.