“Perła” Browary Lubelskie rozpoczynają pierwszą od wielu lat telewizyjną kampanię reklamową swojej sztandarowej marki piwa Perła. Akcja potrwa do końca października. Hasło kampanii brzmi: “Perła – najbardziej lubelskie piwo na świecie”. O planach tej kampanii pisaliśmy w MMP24 pod koniec czerwca br.
Spot o charakterze wizerunkowym podkreśla, że marka Perła jest dumą regionu. W roli lektora występuje Krzysztof Cugowski, współzałożyciel i wokalista legendarnej lubelskiej kapeli Budka Suflera, która powstała 38 lat temu.
Kampania ma zasięg ogólnopolski. Spoty pojawią się m.in. w TVP1, TVP2, Polsacie oraz pakiecie tematycznym TVN. Kreację przygotowała agencja reklamowa Young & Rubicam Brands, planowaniem i zakupem czasu antenowego zajął się zaś dom mediowy Media Group. Akcję promocyjną zaplanowano do końca października. Będą to zarówno spoty telewizyjne, jak i outdoor w postaci 300 tablic na terenie całego kraju oraz kampania internetowa.