Kraj

Krzysztof Cugowski reklamuje piwo Perła z Lublina

"Perła" Browary Lubelskie rozpoczynają pierwszą od lat telewizyjną kampanię swojej sztandarowej marki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F2hqZfoBP4ew%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
“Perła” Browary Lubelskie rozpoczynają pierwszą od wielu lat telewizyjną kampanię reklamową swojej sztandarowej marki piwa Perła. Akcja potrwa do końca października. Hasło kampanii brzmi: “Perła – najbardziej lubelskie piwo na świecie”. O planach tej kampanii pisaliśmy w MMP24 pod koniec czerwca br.

Spot o charakterze wizerunkowym podkreśla, że marka Perła jest dumą regionu. W roli lektora występuje Krzysztof Cugowski, współzałożyciel i wokalista legendarnej lubelskiej kapeli Budka Suflera, która powstała 38 lat temu.

Kampania ma zasięg ogólnopolski. Spoty pojawią się m.in. w TVP1, TVP2, Polsacie oraz pakiecie tematycznym TVN. Kreację przygotowała agencja reklamowa Young & Rubicam Brands, planowaniem i zakupem czasu antenowego zajął się zaś dom mediowy Media Group. Akcję promocyjną zaplanowano do końca października. Będą to zarówno spoty telewizyjne, jak i outdoor w postaci 300 tablic na terenie całego kraju oraz kampania internetowa.