Kraj

HP z kampanią Envy

Działania są częścią globalnej kampanii marketera.

Hewlett Packard ruszył z nową kampanią reklamową komputerów z serii Envy. Działania dotyczące promocji nowych ultrabooków HP są częścią globalnej kampanii marketingowej zatytułowanej “Make it matter.”

Prowadzone działania mają charakter wizerunkowy i obejmują telewizję, outdoor, prasę i internet. Kampania jest skierowana do osób z dużych i średnich miast, aktywnych, zainteresowanych zarówno designem, jak i muzyką.

HP od ponad roku promuje technologię Beats Audio w swoich produktach. Zawdzięczają one tę cechę współpracy firmy ze znanym raperem i producentem muzycznym Dr. Dre. Architektura komputera została przeprojektowana tak, by wydobywał się z niego dźwięk o najwyższej jakości. Aby podkreślić i tym razem walory audio nowych ultrabooków, HP nawiązało współpracę z brytyjską grupą Nero, nominowaną przez BBC do nagrody dla najlepiej zapowiadających się artystów roku 2011. Najnowszy spot reklamowy marki bazuje na utworze “Promises” tejże grupy.

 Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD (Macroscope), a działania PR Edelman Polska.