Kraj

Ad.net poszerza ofertę reklamową Gadu-Gadu

Sieć reklamy internetowej Ad.net wprowadziła nową formę reklamy w komunikatorze Gadu-Gadu, poszerzając jednocześnie całkowitą powierzchnię reklamową w tym medium. "Popyt...

Sieć reklamy internetowej Ad.net wprowadziła nową formę reklamy w komunikatorze Gadu-Gadu, poszerzając jednocześnie całkowitą powierzchnię reklamową w tym medium. “Popyt na reklamę w Gadu-Gadu jest tak duży, że mamy 100-proc. obłożenie i reklamodawcy muszą czekać nieraz kilka tygodni na wolną powierzchnię, stąd pomysł na jej rozbudowanie” – mówi Adam Kwaśniewski, dyrektor handlowy Ad.net SA. Do tej pory w Gadu-Gadu dostępne były cztery formy reklamy: banner w oknie dialogowym 400×50 pikseli, komunikat reklamowy 400×265 pikseli, button w oknie dialogowym 120×20 pikseli i banner w oknie kontaktów 230×33 pikseli. Obecnie wprowadzana forma to banner o rozmiarze 230×303 pikseli pojawiający się w oknie kontaktów użytkownika. Jak mówi Kwaśniewski, z wersji Gadu-Gadu uwzględniającej nowe miejsce reklamowe korzysta obecnie ok. 850 tys. użytkowników, co zapewnia ok. 2,5 mln odsłon bannera dziennie. Liczba ta powinna jednak rosnąć w miarę aktualizowania wersji Gadu-Gadu przez internautów – w sumie z komunikatora korzysta bowiem ok. 1,6 mln unikalnych użytkowników. Cena za emisję nowego bannera wynosi 10 tys. zł netto za dzień powszedni i 8 tys. zł netto w weekend. Właścicielem Gadu-Gadu jest firma SMS Express. (MG)