Kraj

Hachette przeznaczy przynajmniej 10 mln zł na promocję tytułów w br.

Aktywne działania promocyjne zaplanowało dla swoich tytułów na ten rok wydawnictwo Hachette Filipacchi Polska. W najbliższych miesiącach magazyny Hachette otrzymają...

Aktywne działania promocyjne zaplanowało dla swoich tytułów na ten rok wydawnictwo Hachette Filipacchi Polska. W najbliższych miesiącach magazyny Hachette otrzymają wsparcie w mediach i zostaną wzbogacone o atrakcyjne dodatki. Budżet promocyjny na ten rok dla tytułów Hachette na dziś wynosi 10 mln zł, ale jak zaznaczył Guillaume Devoud, dyrektor generalny Hachette Filipacchi Polska, może on zostać podniesiony. Kampanie telewizyjne otrzymały i otrzymają “Marie Claire”, “Elle”, “Samo Zdrowie”, “Film”. Intensywnej promocji “Elle” należy spodziewać się w końcu lata i na początku jesieni, gdy magazyn będzie świętował 10. urodziny. Dodatki dołączane do magazynów Hachette mają być, co podkreślił Guillaume Devoud, zawsze zgodne z charakterem poszczególnych tytułów. Kolejne trzy numery “Elle”, począwszy od wydania czerwcowego z torbą, ukażą się z dodatkami tworzącymi serię. Torba będzie też dołączona do “Marie Claire”. Do tego miesięcznika oraz do “Filmu” trafią poza tym DVD. Każde wydanie dwumiesięcznika “Elle Decoration” będzie mieć w tym roku dodatek tematyczny. (KP)