Wczoraj ruszyła promocja kolekcji mebli 4 You by Vox. Jak informuje marketer, meble zostały zaprojektowane w oparciu o badania potrzeb współczesnych użytkowników. Kampania potrwa do 22 października. Promowana kolekcja mebli opiera się na idei design thinking, zakładającej transfer wiedzy z różnych dziedzin na potrzeby nowego produktu, a także wiedzy humanistycznej w procesie projektowania.
Kampania koncentruje się na działaniach w internecie, w radiu oraz w przestrzeni outdoorowej. Spot telewizyjny będzie również wyświetlany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Reklama internetowa pojawi się w portalach: Onet, Deccoria, Domosfera, Ładny Dom. Działania będą obecne również w kanałach social media, e-commerce oraz w TVNplayer w pakiecie seriali adresowanych do kobiet. Reklamę radiową będzie można usłyszeć w Trójce, Chilli Zet, Classic FM, Esce, Esce Rock, Radiu Wawa, Tok FM, Złotych Przebojach i Radiu Plus.
Przy tworzeniu nowej kolekcji firma współpracowała ze specjalistami z SWPS oraz z prof. Robertem Vergantim, wykładowcą Harvard Business School i konsultantem wdrażania innowacji dla światowych marek. Producentem filmu jest agencja GPD. Za scenariusz i reżyserię filmu odpowiada Marek Wydłowski, a muzykę skomponował Wiesław Wolnik. Kreacje przygotowane zostały przez agencję GPD Advertising. Firma Vox kupowała media we własnym zakresie.
Firma Meble Vox brała udział w II edycji Międzynarodowego Festiwalu Filmu i Muzyki Transatlantyk w Poznaniu, tworząc pierwsze na świecie łóżkowe kino plenerowe. W 11 projekcjach podczas festiwalu wzięło udział ponad 1000 osób.