Kraj

Eurobank rozpoczyna równolegle dwie kampanie

Oprócz tradycyjnych kredytów gotówkowych bank po raz pierwszy reklamuje konta online.

Jednocześnie ruszają dwie kampanie reklamowe Eurobanku z udziałem Piotra Adamczyka. Spoty reklamowe kredytu gotówkowego będą kontynuacją znanej już „po wakacjach” koncepcji eksperymentu. Natomiast po raz pierwszy w historii bank zdecydował się na szeroką promocję kont osobistych, którą zapoczątkuje w telewizji i będzie kontynuować w dedykowanym serwisie WWW. To efekt zmian w strategii Eurobanku, kojarzonego głównie z pożyczkami gotówkowymi, który chce większy nacisk położyć na budowanie bankowości relacyjnej i pozostałe produkty z oferty. 

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FPvevas1vqOE%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
Kampanię kredytu gotówkowego, flagowego produkt Eurobanku, zainicjuje 15-sekundowy zwiastun, po raz kolejny utrzymany w konwencji eksperymentu. Po znanych już widzom „wakacjach po bardzo okazyjnej cenie” Piotr Adamczyk wprowadza się do mieszkania, „w którym ktoś zbyt długo odkładał remont na później”. Mimo iż nie wie, co go czeka, jest nastawiony pozytywnie. Jego perypetie sfilmuje ekipa telewizyjna, a pełną wersję reklamy, w której aktora spotkają nieprzewidziane sytuacje, będzie można zobaczyć od 22 września.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F69ooEoIiezo%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
Równolegle Eurobank, od początku działalności kojarzony jako bank oferujący głównie kredyty gotówkowe, po raz pierwszy zdecydował się na reklamę telewizyjną kont online, które znajdują się w jego ofercie od 2008 r.  Jak podkreślają autorzy projektu, kampania kont wykorzystuje możliwości nowoczesnych mediów – przekaz zostanie zapoczątkowany w telewizji, a ciąg dalszy będzie można śledzić w internecie. W tej reklamie nastąpi zamiana ról, i to Adamczyk przetestuje Eurobank. Wybierze jeden z dostępnych w banku pakietów kont – konto online, aby sprawdzić, „czy jest tak dobre, jak o nim mówią”. Rezultaty tych testów (trzy filmy reklamowe) będzie można obejrzeć we wspomnianym serwisie WWW.

Jak przekonują przedstawiciele Eurobanku, aktywna promocja konta podkreśla jego rozwój banku w kierunku bankowości relacyjnej. Oprócz zmiany podejścia do sprzedaży, procesów i komunikacji bank udoskonala portfolio produktów dla klientów indywidualnych. Strategiczny w ofercie banku ma być już nie tylko kredyt gotówkowy, ale również inne produkty, które budują długoterminowe relacje z klientem. Są to m.in. pakiety kont, kredyt hipoteczny oraz produkty depozytowe.

Kreacje obu kampanii przygotowała agencja reklamowa Brasil, produkcją zajęło się studio Propeller, planowaniem i zakupem mediów zaś dom mediowy Starcom.

Kampania „Konto online – sam sprawdziłem” potrwa do 7 października, kampania „Remont” zaś – do 28 października br.