Tomasz Dulinicz został kierownikiem jednego z zespołów badań ilościowych w Ipsosie. Do zespołu zarządzanego przez Dulinicza dołączyły także Małgorzata Sobieraj (na zdj. w środku) i Magdalena Płaźnik.
Dulinicz ma ponad 11 lat doświadczenia w badaniach marketingowych. Przez ostatnie sześć lat zarządzał zespołem badawczym w 4P Research Mix. Wcześniej pracował m.in. w Pentor RI, SMG/KRC Millward Brown, przez kilka lat był kierownikiem działu badań domu mediowego OMD (OMD Metrics). W Ipsosie zastąpił Julitę Pronis-Malczuk, która przebywa obecnie na urlopie wychowawczym.
Sobieraj objęła stanowisko senior project managera. W branży badawczej pracuje ponad 10 lat. Od 2003 roku związana była z agencją 4P Research Mix, gdzie ostatnio pracowała na takim samym stanowisku.
Płaźnik to nowy project manager w zespole. Ma ponad cztery lata doświadczenia, które zdobyła również w 4P Research Mix. Pracowała najpierw jako analityk, potem badacz i kierownik projektów.