Kraj

Węgry reklamują swoją markę na billboardach i w prasie

Narodowe Przedstawicielstwo Turystyki Węgierskiej (NPTW) rozpoczęło kampanię reklamową Węgier pod hasłem "Pikantne Wakacje" mającą na celu zachęcenie Polaków do spędzenia...

Narodowe Przedstawicielstwo Turystyki Węgierskiej (NPTW) rozpoczęło kampanię reklamową Węgier pod hasłem “Pikantne Wakacje” mającą na celu zachęcenie Polaków do spędzenia urlopu właśnie w tym kraju. Integralnym elementem kampanii jest informacja o stronie internetowej www.wegry.info.pl, gdzie zainteresowani znajdą szereg wiadomości na temat węgierskich atrakcji, a także bogatą bazę danych o noclegach i wypoczynku. Kampania prowadzona jest na billboardach w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i na Śląsku. Billboardy będą widoczne do końca maja br. Uzupełnia ją kampania prasowa prowadzona w dodatku “Turystyka” “Gazety Wyborczej”, “Rzeczpospolitej” i wybranych tytułach prasy regionalnej. Zakupu i wyboru mediów dokonało samodzielnie NPTW, kreację zlecono małej agencji reklamowej, jej nazwy nie ujawniono. Kampania jest prowadzona z funduszu Węgier zarezerwowanego na cele turystyczne. NPTW działa od 1997 r. przy Ambasadzie Węgier w Polsce. W 2002 r. Węgry odwiedziło 906 tys. rodaków, rok później – 768 tys. osób. W tym roku NPTW spodziewa się, że liczba odwiedzających nieco wzrośnie. Na co dzień NPTW promuje Węgry poprzez udział w targach oraz bezpośredni mailing. (MKS)