Narodowe Przedstawicielstwo Turystyki Węgierskiej (NPTW) rozpoczęło kampanię reklamową Węgier pod hasłem “Pikantne Wakacje” mającą na celu zachęcenie Polaków do spędzenia urlopu właśnie w tym kraju. Integralnym elementem kampanii jest informacja o stronie internetowej www.wegry.info.pl, gdzie zainteresowani znajdą szereg wiadomości na temat węgierskich atrakcji, a także bogatą bazę danych o noclegach i wypoczynku. Kampania prowadzona jest na billboardach w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i na Śląsku. Billboardy będą widoczne do końca maja br. Uzupełnia ją kampania prasowa prowadzona w dodatku “Turystyka” “Gazety Wyborczej”, “Rzeczpospolitej” i wybranych tytułach prasy regionalnej. Zakupu i wyboru mediów dokonało samodzielnie NPTW, kreację zlecono małej agencji reklamowej, jej nazwy nie ujawniono. Kampania jest prowadzona z funduszu Węgier zarezerwowanego na cele turystyczne. NPTW działa od 1997 r. przy Ambasadzie Węgier w Polsce. W 2002 r. Węgry odwiedziło 906 tys. rodaków, rok później – 768 tys. osób. W tym roku NPTW spodziewa się, że liczba odwiedzających nieco wzrośnie. Na co dzień NPTW promuje Węgry poprzez udział w targach oraz bezpośredni mailing. (MKS)