Kraj

Piłkarska kampania Coca-Coli startuje na początku czerwca

Coca-Cola Poland Services startuje na początku czerwca z kampanią reklamową Coca-Coli Classic nawiązującą do mistrzostw piłkarskich Euro 2004. Na jej...

Coca-Cola Poland Services startuje na początku czerwca z kampanią reklamową Coca-Coli Classic nawiązującą do mistrzostw piłkarskich Euro 2004. Na jej potrzeby będzie adaptowany film informujący o promocji związanej z mistrzostwami. Promocja ma charakter “collect & get”, czyli za odpowiednią liczbę zebranych nakrętek otrzymuje się nagrody (przyznawane w 3 poziomach – najwyższy to nagroda w postaci dmuchanej sofy). Następne działania reklamowe Coca-Coli w Polsce nawiązywać będą do olimpiady i zaplanowane są na lipiec i sierpień br. Również wtedy będzie to adaptacja filmu, w tej chwili Coca-Cola nie ma planów tworzenia reklam lokalnie. Szczegóły działań reklamowych nie są znane. Adaptacją reklam zajęła się agencja Publicis, za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom. Polska kampania Coca-Coli nie jest częścią europejskiej kampanii związanej z Euro 2004, która wystartuje w niektórych krajach już w najbliższy piątek i wykorzystuje w czterech filmach wizerunek znanych gwiazd footbolu. Są to: Wayne Rooney, Luis Figo, Ruud Van Nistelrooy i Thierry Henry. Przygotowała ją hiszpańska agencja SRA Rushmore. Nie wiadomo, na jaką adaptację zdecydowała się Coca-Cola w Polsce. (AMS)