Kraj

Kraft rusza z muzyczną promocją

W konkursie Prince Polo do wygrania słuchawki Scullcandy.

Kraft rusza z muzyczną promocją
Od 1 października rusza promocja Prince Polo adresowana do młodych konsumentów, w której można wygrać 50 par słuchawek Scullcandy. Aby włączyć się do losowania jednej z par słuchawek, należy wysłać SMS-em kod promocyjny zamieszczony na opakowaniu wafla, a potem przesłać opakowanie pod adres wskazany na stronie WWW.

Kampania otrzymała dodatkowe wsparcie komunikacyjne. W telewizji 8 października pojawi się 15-sekundowy spot, a 1 października rusza kampania w internecie (m.in. Gazeta.pl, NK.pl, YouTube, Gadu-Gadu). Tego samego dnia ruszy również dedykowana strona internetowa Pozytywnyrytm.pl, na której będzie można zarejestrować kod i sprawdzić na bieżąco wyniki losowań. W sklepach znajdą się specjalne materiały POS (stojaki, owijaki, listwy, wobblery, ulotki i plakaty). Za kreację i realizację wsparcia marketingowego odpowiada agencja IQ Marketing, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Konkurs potrwa do 30 listopada.