Nowa kampania przygotowana przez McCann Erickson gra motywami i balansuje na cienkiej granicy ironii. Ideą przewodnią działań jest wyrównanie dostępu do informacji.
Niejednoznacznym obrazom z dotkniętych wojną terenów towarzyszą pytania z komentarzami, np. “Bez dodatkowych informacji myślisz, że cieszy się z gola” – podczas gdy zdjęcie ukazuje młodego mężczyznę zastygłego w pozycji na kolanach z rozłożonymi rękami, bo na jego dom spadła bomba. Kolejne odsłony kampanii przedstawiają rzekomego grilla, ofiarę mody albo pokaz sztucznych ogni.
Za kreację odpowiadają oddziały McCann w Berlinie i Genewie. Jej kolejne odsłony pojawią się w “Le Figaro”, “Les Echoes”, “Libération” i “PQR” – te gazety zgodziły się bezpłatnie udostępnić kolumny. Kolejne odsłony kampanii będą widoczne w Niemczech, Hiszpanii, Belgii, Szwajcarii i Brazylii.
(Horizont)