Kraj

Dax reaguje na konkurencję i zmienia hasło reklamowe

Dax Cosmetics rozpoczął jesienną odsłonę kampanii kosmetyków Perfecta, w której występują Urszula Dudziak i Katarzyna Urbaniak. Po raz pierwszy marka pojawi się na outdoorze.

Dax Cosmetics ruszył z jesienną kampanią reklamową marki Perfecta. Na potrzeby kampanii zostały przygotowane nowe layouty z ambasadorkami marki – Urszulą Dudziak i jej córką Katarzyną Urbaniak. W reklamach pojawi się także nowe hasło: “Perfekcyjna jest Perfecta… ja nie muszę!”. Jak tłumaczą przedstawiciele firmy, nowe layouty oraz hasło reklamowe zostały przygotowane w odpowiedzi na działania konkurencji, która w swoich działaniach stosuje podobną strategię komunikowania produktów.

W jesiennej kampanii Urszula Dudziak, tak jak w poprzedniej odsłonie, promuje serię dla kobiet dojrzałych Perfecta Odnowa 65+. Kasia Urbaniak swoim wizerunkiem wesprze niereklamowane dotychczas na taką skalę preparaty do ciała z linii Perfecta Spa.

Po raz pierwszy w historii marka pojawi się na nośnikach zewnętrznych. Layout zawiśnie na około 500 citylightach w największych miastach Polski, w miejscach strategicznych dla marki (m.in. w okolicach szkół). Media zaplanował i kupił Mindshare.