Przetargi

Pięc domów mediowych walczy o budżet piwa Łomża

Wśród zaproszonych nie ma dotychczasowej agencji mediowej marketera.

Browary Regionalne “Łomża”, producent piwa tej marki, skompletowały listę domów mediowych w przetargu na planowanie i zakup mediów. O budżet walczy pięć agencji mediowych: Arena, Maxus, MediaCom, Vizeum oraz ZenithOptimedia.

Wśród zaproszonych do przetargu firm nie ma dotychczasowego domu mediowego Browarów Regionalnych “Łomża”, czyli Starlinka. Starlink pracował dla producenta Łomży od jesieni 2008 r. (wtedy to była jeszcze firma Royal Unibrew Polska, którą pod koniec 2010 r. kupiła firma Van Pur).

Według danych Kantar Media w ciągu siedmiu miesięcy tego roku Van Pur, do której należą Browary Regionalne “Łomża”, wydała na reklamy, głównie właśnie tej marki, ok. 16,5 mln zł (cennikowo), aż o 40 proc. więcej niż w ub.r.