Obradujące wczoraj jury konkursu marketingu bezpośredniego Złota Strzała przyznało 8 statuetek, ale nie uhonorowało żadnej ze zgłoszonych prac Grand Prix. Wyróżnienia otrzymało 9 prac. Szczegółowe wyniki konkursu zostaną opublikowane w numerze 11. “Media i Marketing Polska”, który trafi do rąk czytelników 27 maja. Do konkursu zgłoszono w tym roku 85 projektów (o jedną trzecią więcej niż w roku ubiegłym). Prace oceniało jury w składzie: Hanna Bielawska-Koc, dyrektor marketingu Gallaher Polska; Andrzej Chmiel, dyrektor marketingu PepsiCo; Olgierd Cygan, prezes zarządu digitalOne; Tomasz Grzybowski, dyrektor zarządzający oddziału warszawskiego Tequila/Polska; Dominika Kraśko, dyrektor marketingu Goodyear DunlopTires Polska; Piotr Mularewicz, dyrektor generalny Peppermint; Maciej Wielkopolan, prezes zarządu CTM-Centrum Telemarketingowe, i Mateusz Zmyślony, dyrektor kreatywny Eskadra BTL. Organizatorem konkursu marketingu bezpośredniego Złota Strzała jest VFP Communications, wydawca magazynu “Media i Marketing Polska”. (TW)
Kraj
PepsiCo
Peppermint
Media i Marketing Polska
VFP Communications
Digital One
Tequila/Polska
Grzybowski Tomasz
Zmyślony Mateusz
Cygan Olgierd
Eskadra BTL
Goodyear Dunlop Tires Polska
Mularewicz Piotr
Wielkopolan Maciej
CTM Centrum Telemarketingowe
Chmiel Andrzej
Kraśko Dominika
Gallaher Polska
Bielawska-Koc Hanna