Kraj

Virgin Mobile rusza z kampanią wizerunkową

Za rok nowy operator komórkowy chce mieć 15-20 proc. rozpoznawalności, a za trzy lata milion użytkowników.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F3SXRK6xqxyU%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
Virgin Mobile, nowy operator komórkowy (działający jako tzw. wirtualny operator na sieci P4/Play), w najbliższą sobotę startuje z intensywną kampanią reklamową.
Firma telekomunikacyjna zaplanowała silne działania w telewizji: w stacjach ogólnopolskich i wybranych kanałach tematycznych (z pakietu Atmedia) przez kilkanaście dni będą emitowane 45-sekundowe spoty wizerunkowe, przygotowane przez agencję reklamową Work-Room we współpracy z Przemysławem Bogdanowiczem. Następnie do emisji wejdą dwie wersje 15-sek. spotów. Na październik i listopad Virgin Mobile wykupił emisje reklam telewizyjnych na poziomie 3 200 GRP (liczone dla tzw. grupy komercyjnej all 16-49, chociaż mediaplan optymalizowany jest pod kątem grupy docelowej marki, czyli osób w wieku 16-25 lat).
Kampania telewizyjna zostanie wzmocniona reklamą outdoorową (250 nośników w formatach 12×3 i 12×4, plakaty na terenie 90 uczelni wyższych, plakaty na kioskach etc.). Na outdoorze akcentowane są benefity oferty nowego operatora: stawka 19 gr za minutę oraz 50 proc. więcej przy każdym doładowaniu.
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mindshare.
Virgin Mobile startuje z ofertą na kartę (prepaid), taryfy abonamentowe (postpaid) są zaś w planach w perspektywie dwóch lat. 

Konkretnej wartości budżetu reklamowego przedstawiciele Virgin Mobile nie ujawniają. Marcin Wieczorkowski, dyrektor marketingu Virgin Mobile Polska, mówił, że nakłady będą zbliżone do tych, jakie ponoszą obecni już na rynku operatorzy komórkowi na wsparcie swoich ofert prepaidowych.
– Za rok chcielibyśmy osiągnąć 15-20 proc. spontanicznej znajomości marki – deklaruje Wieczorkowski, dodając, że jest to ambitny cel, oferty prepaidowe istniejące od wielu lat na rynku mają bowiem po 30-40 proc. spontanicznej świadomości.

Virgin Mobile Polska podtrzymuje wcześniejsze zapowiedzi, że po trzech latach działalności liczy na 1 mln użytkowników.