Firma Ferax rozpoczyna telewizyjną kampanię reklamową marki Gatta. Tym razem marketer skoncentrował się na promocji kolekcji Gatta Bodywear. Hasło kampanii “Gatta Fashion Now” ma oznaczać, że marka coraz wyraźniej wkracza w świat mody – już nie tylko z elementami garderoby, takimi jak rajstopy, ale też pełnowymiarową kolekcją odzieży. Nowa kampania reklamowa promuje jesienno-zimową kolekcję odzieży Gatta Bodywear, która zawiera ofertę sukienek, spodni, bluzek, a także swetrów i różnorodnych dodatków w postaci pasków czy czapek.
Spot przedstawia jeden dzień z życia modnej kobiety. We wszystkich scenach ma ze sobą torbę Gatty – symbol kampanii, która dołączana jest do zakupów w salonach firmowych marki. Autorem kreacji jest Wojtek Wojtczak, fotograf mody i twórca poprzedniego spotu reklamowego Gatty. Planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii powierzone zostało domowi mediowemu Starcom.