Kraj

Gatta odchodzi od komunikacji tylko rajstop

W najnowszej kampanii marketer koncentruje się na promocji odzieży.

Gatta odchodzi od komunikacji tylko rajstop
Firma Ferax rozpoczyna telewizyjną kampanię reklamową marki Gatta. Tym razem marketer skoncentrował się na promocji kolekcji Gatta Bodywear. Hasło kampanii “Gatta Fashion Now” ma oznaczać, że marka coraz wyraźniej wkracza w świat mody – już nie tylko z elementami garderoby, takimi jak rajstopy, ale też pełnowymiarową kolekcją odzieży. Nowa kampania reklamowa promuje jesienno-zimową kolekcję odzieży Gatta Bodywear, która zawiera  ofertę sukienek, spodni, bluzek, a także swetrów i różnorodnych dodatków w postaci pasków czy czapek.

Spot przedstawia jeden dzień z życia modnej kobiety. We wszystkich scenach ma ze sobą torbę Gatty – symbol kampanii, która dołączana jest do zakupów w salonach firmowych marki. Autorem kreacji jest Wojtek Wojtczak, fotograf mody i twórca poprzedniego spotu reklamowego Gatty. Planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii powierzone zostało domowi mediowemu Starcom.