M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Log Out Experience - innowacyjny format Facebooka

Maciej Florek | 8 października 2012, 06:00

Kiedy użytkownik wyloguje się z platformy, zostanie mu wyświetlona reklama jednego z fan page'ów. Nowy format działa na zasadzie dniówki w systemie rezerwacyjnym.

Facebook po raz pierwszy w Polsce wykorzystał format Log Out Experience. Jego działanie polega na tym, że kiedy użytkownik wyloguje się z platformy, zostanie mu wyświetlona reklama jednego z fan page'ów (patrz zdjęcie). Log Out Experience połączony z Reach Blockiem daje zasięg prawie 5 mln Polskich użytkowników i 20 mln odsłon w 24 godziny.

Nowy format działa na zasadzie dniówki w systemie rezerwacyjnym. Nie jest targetowany, ponieważ po wylogowaniu się Facebook nie ma już informacji na temat użytkownika, więc kreacja pojawia się wszystkim, którzy wylogują się danego dnia.

Po raz pierwszy w Polsce format ten wykorzystał nowy operator telekomunikacyjny Virgin Mobile.

Czytaj więcej na temat: ,