M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Unilever kontynuuje współpracę z PHD Media Direction

Joanna Dziwisińska | 8 października 2012, 06:00

Po kilku miesiącach markater postanowił nie zmieniać domu mediowego w Europie Wschodniej. Tym samym w Polsce nadal będzie obsługiwany przez PHD Media Direction.

Koncern Unilever rozstrzygnął przetarg na globalną obsługę mediową. W ramach przetargu wybrał trzy sieci domów mediowych: Mindshare, PHD i Initiative. Za obszar Europy Wschodniej odpowiedzialna będzie sieć PHD. Tym samym na rynku polskim nie zmieni się agencja odpowiedzialna za planowanie i zakup mediów dla naszego oddziału, a domem mediowym Unilever Polska pozostanie PHD Media Direction. Przedstawiciele Unilever Polska nie skomentowali tej informacji.

W Polsce Unilever Polska w ub.r. był największym reklamodawcą telewizyjnym, wydał 716 mln zł - wynika z danych cennikowych Nielsen Audience Measurement.

Czytaj więcej na temat: , , , ,