Marketer przygląda się ofertom dwóch agencji.
W finale przetargu na markę Tatra z portfolio Grupy Żywiec są agencje Young & Rubicam oraz Heart & Brain. Marketer nie podaje dokładnego terminu zakończenia procedur, wiadomo jednak, że nowa kampania telewizyjna ma szansę ruszyć jeszcze w br.
Ostatnią kreację dla marki Tatra (Grzaniec) w grudniu ub.r. przygotowała agencja reklamowa PZL. Media dla Grupy Żywiec planuje i kupuje dom mediowy Macroscope OMD.
Tatra to największy brand Grupy Żywiec pod względem wolumenu. Marka w segmencie zwanym ekonomicznym lub lower mainstream konkuruje m.in. z Żubrem Kompanii Piwowarskiej i Harnasiem (Carlsberg Polska).
Czytaj więcej na temat: Żubr, Young & Rubicam, PZL, Grupa Żywiec, Tatra, Kompania Piwowarska, Harnaś, Carlsberg Polska, Macroscope OMD, Heart & Brain