M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Przetarg Tatry na finiszu

Tomasz Wygnański | 8 października 2012, 06:00

Marketer przygląda się ofertom dwóch agencji.

W finale przetargu na markę Tatra z portfolio Grupy Żywiec są agencje Young & Rubicam oraz Heart & Brain. Marketer nie podaje dokładnego terminu zakończenia procedur, wiadomo jednak, że nowa kampania telewizyjna ma szansę ruszyć jeszcze w br.

Ostatnią kreację dla marki Tatra (Grzaniec) w grudniu ub.r. przygotowała agencja reklamowa PZL. Media dla Grupy Żywiec planuje i kupuje dom mediowy Macroscope OMD.

Tatra to największy brand Grupy Żywiec pod względem wolumenu. Marka w segmencie zwanym ekonomicznym lub lower mainstream konkuruje m.in. z Żubrem Kompanii Piwowarskiej i Harnasiem (Carlsberg Polska).

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,