Zagranica

Grand prix Golden Drum dla DDB Warszawa

Najważniejszą nagrodę festiwalu agencja zdobyła za projekt dla McDonald's.

Grand prix Golden Drum dla DDB Warszawa
Grand prix Golden Drum przypadło DDB Warszawa. Uhonorowana praca to rozkład jazdy McDonald’s, który podawał czas oczekiwania na pociąg liczony w hamburgerach, colach i frytkach, które w tym czasie mógł zjeść podróżny. Projekt ten był już wielokrotnie nagradzany m.in. w Cannes.

W kategorii multi channels agencja Young & Rubicam zdobyła aż trzy Silver Drums. Jury w ten sposób nagrodziło projekt dla Empiku zachęcający do czytania książek (podkategoria digital campagin), “Doping TV”, (podkategoria PR) i event “Gun Shot” dla Amnesty International.

Dwie kolejne nagrody Silver Drum trafiły do agencji Hypermedia Isobar. Tu doceniona została kampania dla Polskiego Radia pt. “Usłysz dźwięk” (w kategoriach event i innovative campaigns).

DDB Warszawa znalazła się w piątce najlepszych agencji roku. Z kolei Leo Burnett otrzymała nagrodę dla najlepszej sieci.

W dodatkowym konkursie Piran Portorose Poster Award nagrody specjalne otrzymały Małgorzata Pietralik z Scholz & Friends (zdobyła II miejsce) oraz Małgorzata Nierodzińska z Leo Burnett (III miejsce).