Grand prix Golden Drum przypadło DDB Warszawa. Uhonorowana praca to rozkład jazdy McDonald’s, który podawał czas oczekiwania na pociąg liczony w hamburgerach, colach i frytkach, które w tym czasie mógł zjeść podróżny. Projekt ten był już wielokrotnie nagradzany m.in. w Cannes.
W kategorii multi channels agencja Young & Rubicam zdobyła aż trzy Silver Drums. Jury w ten sposób nagrodziło projekt dla Empiku zachęcający do czytania książek (podkategoria digital campagin), “Doping TV”, (podkategoria PR) i event “Gun Shot” dla Amnesty International.
Dwie kolejne nagrody Silver Drum trafiły do agencji Hypermedia Isobar. Tu doceniona została kampania dla Polskiego Radia pt. “Usłysz dźwięk” (w kategoriach event i innovative campaigns).
DDB Warszawa znalazła się w piątce najlepszych agencji roku. Z kolei Leo Burnett otrzymała nagrodę dla najlepszej sieci.
W dodatkowym konkursie Piran Portorose Poster Award nagrody specjalne otrzymały Małgorzata Pietralik z Scholz & Friends (zdobyła II miejsce) oraz Małgorzata Nierodzińska z Leo Burnett (III miejsce).