Kraj

Ambra reklamuje napoje RTD Cin & Cin Drinks

Gotowe drinki Cin & Cin będą promowane kilkumiesięczną kampanią marketingową.

Ambra reklamuje napoje RTD Cin & Cin Drinks
Największa w kraju firma winiarska Ambra SA wprowadziła do oferty pierwsze gotowe drinki RTD (ready-to-drink) na bazie marki win Cin & Cin (o ich debiucie pisaliśmy już w MMP24 19.09 br.). Do sprzedaży trafiły dwa napoje Cin & Cin Drinks o smakach: Watermelon i Mojito. Zawierają one 18 proc. alkoholu, dostępne są w butelkach 0,5 l w cenie 26,9-29 zł.

– Konsumenci w naszym kraju poszukują alkoholi o doskonałym smaku i jednocześnie niewymagających skomplikowanego przygotowania – wskazuje Tomasz Gasiński, senior brand manager odpowiedzialny za markę Cin & Cin w Ambrze. Jego zdaniem nowe drinki stanowią ofertę dla tych, którzy chętnie sięgają po ulubione alkohole przed wyjściem do klubu, podczas tzw. before party. – Drink musi mieć moc, dlatego wyróżnia je 18-proc. zawartość alkoholu. Dodatkowo chcemy budować segment premium w kategorii alkohole mocne dla kobiet. To, co jest przewagą na tle konkurencji, to designerskie opakowanie, doskonale dopasowane smaki: Watermelon oraz znane na całym świecie Mojito i atrakcyjna cena – przekonuje Gasiński.

Nowe produkty wspierane są szeroko zakrojoną kampanią marketingową, która potrwa kilka miesięcy. Pierwszy etap kampanii będzie miał charakter budowania dystrybucji oraz świadomości nowej kategorii produktu – gotowych do spożycia drinków w opakowaniach o dużej pojemności 500 ml. Kampania na tym etapie ma na celu wsparcie  działań w punkcie sprzedaży przy użyciu narzędzi BTL, social mediów, działań w magazynach dla kobiet oraz aktywności PR.

Za kreację odpowiada 4Frame, a za zakup mediów dom mediowy PanMedia Western.