Kraj

K2 ponownie dla Heinekena

Agencja odpowiada za loterię marki związaną z premierą filmu "Skyfall".

K2 ponownie dla Heinekena
Agencja K2 prowadzi najnowszą loterię marki Heineken “Licencja na wygrywanie”. W ramach kampanii przygotowano dedykowany serwis WWW oraz aplikację mobilną na urządzenia iPhone i Android. Cała komunikacja nawiązuje do nadchodzącej premiery 23. filmowej przygody z Jamesa Bonda pt. “Skyfall”, której sponsorem jest również Heineken. Akcja potrwa do 2 stycznia 2013.

Zarówno poprzez stronę www.heineken.pl, jak i poprzez aplikację można dokonać rejestracji, logowania oraz dodawania kodów spod kapsli, zawleczek oraz zdrapek otrzymanych w wybranych lokalach przy zakupie Heinekena. Aplikacja jest w pełni zintegrowana z serwisem www.heineken.pl – jedno konto dla aplikacji i WWW. Zbierane kody biorą udział w codziennym losowaniu tabletów Sony. Łączna liczba nagród to 100 tabletów.

Realizacja jest już kolejnym, po “Muzycznej Loterii Heinekena” z czerwca br., mobilnym wdrożeniem przygotowanym przez agencję K2 dla marki Heineken. Współpraca pomiędzy firmami trwa od grudnia 2010 roku.