Firma kosmetyczna Miraculum rozstrzygnęła konkurs “Wars – męski świat”, w ramach którego wybierała film reklamowy dla marki kosmetyków dla mężczyzn Wars. Akcję zorganizowano we współpracy z agencją DigitalOne i platformą crowdsourcingową MillionYou.com. Był to pierwszy tego typu projekt marketera. Pierwszą nagrodę zdobył film reklamowy zrealizowany przez Adriana Łapczyńskiego.
Według przedstawicieli firmy kosmetycznej o wyborze zdecydowało “niebanalne podejście do tematu, artyzm i profesjonalna realizacja”. Ważna była także ciekawa lokalizacja produktu w filmie oraz sposób pokazania bohatera – młodego, aktywnego mężczyzny, bardzo tajemniczego i męskiego, którego cechuje pasja i ciekawość świata. Na konkurs nadesłano 107 zgłoszeń. Niezależnie swojego faworyta wybrali w głosowaniu internauci, którym najbardziej podobał się film “Męskie golenie” (autor Jimbo). Jak mówi Małgorzata Włodarczyk, senior brand manager Miraculum, celem akcji było odświeżenie wizerunku marki Wars i dotarcie do młodszych użytkowników. – W przyszłości chcielibyśmy wykorzystać nagrodzony spot do działań promocyjnych dla tej marki – dodaje. Bliższe szczegóły na ten temat nie są znane.
Wars powstał w 1972 roku. Aktualnie dostępne są trzy linie produktowe: Classic, Fresh oraz Sport, oferujące tradycyjne kremy do golenia, wody kolońskie, płyny po goleniu, balsamy po goleniu i żele pod prysznic w trzech nutach zapachowych.