Kraj

Wars wybrał kreację w crowdsourcingu

Za pośrednictwem platformy MillionYou.com marketer rozstrzygnął konkurs na film reklamowy.

Firma kosmetyczna Miraculum rozstrzygnęła konkurs “Wars – męski świat”, w ramach którego wybierała film reklamowy dla marki kosmetyków dla mężczyzn Wars. Akcję zorganizowano we współpracy z agencją DigitalOne i platformą crowdsourcingową MillionYou.com. Był to pierwszy tego typu projekt marketera. Pierwszą nagrodę zdobył film reklamowy zrealizowany przez Adriana Łapczyńskiego.

Według przedstawicieli firmy kosmetycznej o wyborze zdecydowało “niebanalne podejście do tematu, artyzm i profesjonalna realizacja”. Ważna była także ciekawa lokalizacja produktu w filmie oraz sposób pokazania bohatera – młodego, aktywnego mężczyzny, bardzo tajemniczego i męskiego, którego cechuje pasja i ciekawość świata. Na konkurs nadesłano 107 zgłoszeń. Niezależnie swojego faworyta wybrali w głosowaniu internauci, którym najbardziej podobał się film “Męskie golenie” (autor Jimbo). Jak mówi Małgorzata Włodarczyk, senior brand manager Miraculum, celem akcji było odświeżenie wizerunku marki Wars i dotarcie do młodszych użytkowników. – W przyszłości chcielibyśmy wykorzystać nagrodzony spot do działań promocyjnych dla tej marki – dodaje. Bliższe szczegóły na ten temat nie są znane.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FaeAr8RTya0M%22%7D

Wars powstał w 1972 roku. Aktualnie dostępne są trzy linie produktowe: Classic, Fresh oraz Sport, oferujące tradycyjne kremy do golenia, wody kolońskie, płyny po goleniu, balsamy po goleniu i żele pod prysznic w trzech nutach zapachowych.