Zagranica

Alex Bogusky powraca z kampanią "The Real Bears"

Twórca przedstawia napoje gazowane jako numer jeden źródła kalorii w amerykańskim menu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FmyxwCEGcBYc%22%7D
Po kilkuletniej przerwie Alex Bogusky powraca, żeby zrobić to, czym zajmował się przez większość swojej kariery – stworzyć reklamę. Tym razem wykazał się prawdziwą żyłką działacza. Jego celem został przemysł soft-drinków. Film zwraca uwagę na problemu nadwagi w Stanach Zjednoczonych i przedstawia napoje gazowane jako numer jeden źródła kalorii w amerykańskim menu. 

Co najciekawsze, Bogusky zwrócił się przeciwko firmie, której był wcześniej pracownikiem. Przez lata jego była agencja CP&B była zatrudniona przez Coca-Colę (pracowała dla marki Coke Zero). W podobny sposób postąpił już wcześniej. Bogusky stworzył reklamę Burger King, a później wydał książkę pt.: “9 Inch dieta”, gdzie potępiał firmy fastfoodowe.

(adage.com)