Każdy internauta będzie miał możliwość założenia darmowego konta, dającego dostęp do podstawowych opcji systemu monitoringu reklamy display AdReport (ARBOinteractive).
AdReport pozwala teraz każdemu zainteresowanemu danymi z obszaru display założyć konto w systemie i za darmo korzystać z jego podstawowych funkcji bez limitu czasu. Ograniczenia konta darmowego dotyczą zakresu prezentowanych danych – są to dane z jednej branży z okresu ostatnich dwóch miesięcy. Dotychczas użytkownicy mogli otrzymać darmowy dostęp testowy do AdReport, który wygasał po siedmiu dniach.
Równocześnie wprowadzone zostały dwa rodzaje kont płatnych – premium oraz premium+, które różnią się między sobą zakresem dostępnych danych. Konta płatne zostały wzbogacone o dostęp do landing page’y oraz do informacji o redirectach kampanii. Wszystkie typy kont niezmiennie posiadają funkcję łatwego generowania raportów zawierających zbiorcze dane wybranych kampanii, podmiotów, a nawet całych branż, a także możliwość tworzenia alertów.
AdReport obejmuje wszystkie znane formy reklamy display wyświetlane na największych i najważniejszych polskich witrynach i portalach internetowych, a także kampanie emitowane w Facebooku i komunikatorach. System rejestruje codziennie kilkadziesiąt nowych kampanii reklamowych, opisując każdą z nich takimi parametrami, jak: produkt, marka, forma reklamowa, miejsce emisji. AdReport to również baza prawie 200 tys. kreacji internetowych.