Kraj

ARBOinteractive zmienia zasady korzystania z AdReport

Teraz każdy zainteresowany danymi z obszaru display może założyć konto w systemie i za darmo korzystać z jego podstawowych funkcji bez limitu czasu.

Każdy internauta będzie miał możliwość założenia darmowego konta, dającego dostęp do podstawowych opcji systemu monitoringu reklamy display AdReport (ARBOinteractive).

AdReport pozwala teraz każdemu zainteresowanemu danymi z obszaru display założyć konto w systemie i za darmo korzystać z jego podstawowych funkcji bez limitu czasu. Ograniczenia konta darmowego dotyczą zakresu prezentowanych danych – są to dane z jednej branży z okresu ostatnich dwóch miesięcy. Dotychczas użytkownicy mogli otrzymać darmowy dostęp testowy do AdReport, który wygasał po siedmiu dniach.

Równocześnie wprowadzone zostały dwa rodzaje kont płatnych – premium oraz premium+, które różnią się między sobą zakresem dostępnych danych. Konta płatne zostały wzbogacone o dostęp do landing page’y oraz do informacji o redirectach kampanii. Wszystkie typy kont niezmiennie posiadają funkcję łatwego generowania raportów zawierających zbiorcze dane wybranych kampanii, podmiotów, a nawet całych branż, a także możliwość tworzenia alertów.

AdReport obejmuje wszystkie znane formy reklamy display wyświetlane na największych i najważniejszych polskich witrynach i portalach internetowych, a także kampanie emitowane w Facebooku i komunikatorach. System rejestruje codziennie kilkadziesiąt nowych kampanii reklamowych, opisując każdą z nich takimi parametrami, jak: produkt, marka, forma reklamowa, miejsce emisji. AdReport to również baza prawie 200 tys. kreacji internetowych.