Kraj

Agencja K2 przygotowała telewizyjne reklamy marki Cappy Coca-Coli

10-sekundowe reklamy przygotowano w animacji 3D; to pierwszy spot TV zrealizowany przez K2 dla tego klienta.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F2wYA3riEGFs%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
Coca-Cola Poland Services rozpoczęła telewizyjną kampanię reklamową soków i napojów marki Cappy. Promuje w niej nowe opakowania – plastikowe butelki o poj. 1 l.

– Do tej pory butelki plastikowe były zarezerwowane dla produktów Cappy oferowanych w opakowaniach o mniejszych pojemnościach. Jednak ze względu na walory użytkowe tych opakowań zdecydowaliśmy się wprowadzić je również dla pojemności 1 l – mówi Marta Kicińska-Siwiec, kierownik marki Cappy w Coca-Cola Poland Services.

Spot wykorzystywany w kampanii telewizyjnej przygotowała agencja K2. Zrealizowany został w technice trójwymiarowej animacji. Jest to pierwszy spot telewizyjny zrealizowany przez K2 dla Coca-Cola Poland Services, chociaż agencja współpracuje z firmą już od dziewięciu lat. W zakresie planowania i zakupu mediów Coca-Cola współpracuje z domem mediowym Starcom.