Zagranica

Benetton ma 80 mln funtów budżetu na marketing

Marka odzieżowa chce zatrudnić swoją pierwszą agencję do planowania i zakupu mediów.

Benetton ma 80 mln funtów budżetu na marketing
United Colors of Benetton szykuje się do przetargu, w którym ma zamiar wybrać agencję sieciową odpowiedzialną za planowanie i zakup mediów.

Dyrektor ds. komunikacji marki Gianluca Pastore powiedział, że obecne decyzje zapadają w centrali grupy Benetton we Włoszech. Globalny budżet marketingu to obecnie 80 mln funtów, których znaczna część jest wydawana na kampanię “unemployee of the year”. Pastore zaprzeczył, że marka planuje zmianę agencji reklamowej. Benetton jest obecnie obsługiwany przez własną agencję Fabrica, która stworzyła m.in. kampanię “unhate” z 72andSunny Amsterdam, za którą otrzymała grand prix na festiwalu w Cannes w tym roku.

(campaignlive.co.uk)