Kraj

Fabryka Pomysłów wchodzi do grupy Walk

Agencja specjalizująca się w field i shopper marketingu weszła w skład grupy Walk i zmieniła nazwę na Walk Promotion.

Grupa Walk przejęła od spółki SparkPark agencję Fabryka Pomysłów. W ramach struktur Walk przejęta firma przyjmie nazwę Walk Promotion. Przedstawiciele Grupy Walk nie udzielają informacji na temat zasad przejęcia agencji oraz wartości transakcji. Jak mówi Radek Miklaszewski, CEO i partner w Walk, grupa nie wyklucza kolejnych tego typu przejęć w celu poszerzenia zakresu usług. Nie podał jednak, z jakimi podmiotami prowadzone są rozmowy.

Wraz z przejęciem Fabryki Pomysłów do Grupy Walk przeszedł także kilku osobowy zespół agencji oraz jego szefowa Marta Kulcak-Boryń, która objęła stanowisko dyrektora zarządzającego. Transakcja nie obejmuje innych podmiotów SparkPark, czyli Krewkich Krawców i Media Shopu. Walk Promotion będzie połączeniem Walk Field i Fabryki Pomysłów. Jej zadaniem będzie oferowanie usług z zakresu shopper marketingu oraz działań w terenie i miejscach sprzedaży.