Kraj

Play błyskawicznie reaguje na ofertę "no limits" Plusa

Operatorzy znów prześcigają się w ofertach "no limits" - tym razem w prepaidzie.

We wczorajszym serwisie MMP24 pisaliśmy o nowej ofercie wspieranej kampanią reklamową firmy Polkomtel, operatora sieci komórkowej Plus. Postanowił on zaoferować użytkownikom telefonów na kartę nielimitowane rozmowy i SMS-y do wszystkich sieci w zamian za regularne doładowania.

Pierwotnie oferta miała obowiązywać od 15 października, a za doładowanie 30 zł klient Plusa miał otrzymać nielimitowane rozmowy i SMS-y przez 5 dni, za 50 zł – 10 dni, a za 100 zł i więcej – 20 dni.
To oferta promocyjna, która będzie obowiązywać do 28 listopada.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FTkYp-m58cec%26feature%3Dplayer_embedded%26noredirect%3D1%22%7D
Tymczasem jeszcze w piątek (12 października) firma P4, operator sieci komórkowej Play, błyskawicznie zareagowała na zapowiedzi konkurenta i natychmiast wprowadziła ofertę Formuła 4.0 w Play na Kartę, obniżając najniższy próg do 25 zł (“no limits” na 5 dni). Przedstawiciele P4 nawet nie ukrywają, że była to reakcja na ruch ze strony Plusa.

Ten nie pozostał dłużny. Nie tylko przyspieszył wejście swojej oferty (od soboty 13 października), ale jeszcze mocniej obniżył najniższy próg – od 20 zł. (“no limits” na 5 dni). Pozostałe progi w ofertach obydwu operatorów pozostają takie same.

Reklamowa reakcja Playa także okazała się błyskawiczna – wczoraj wieczorem operator rozpoczął kampanię reklamową Formuła 4.0 na kartę. Przygotowały ją: agencja reklamowa Grandes Kochonos i dom mediowy MediaCom.