M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Dwa nowe teamy kreatywne w Interactive Solutions

Maciej Florek | 16 października 2012, 06:00

Do agencji dołączyły cztery nowe osoby: Piotr Fuk, Paweł Czartoryski, Marta Frączek i Paweł Jaskólski.

Do agencji Interactive Solutions dołączają dwa nowe teamy kreatywne wywodzące się z agencji ATL.

Od lewej: Piotr Fuk, Paweł Czartoryski
Od lewej: Piotr Fuk, Paweł Czartoryski
Pierwszy team kreatywny to doświadczeni i wielokrotnie nagradzani Piotr Fuk i Paweł Czartoryski. Drugi tworzą Marta Frączak i Paweł Jaskólski, którzy przyszli z JWT, gdzie dotąd pracowali osobno.

Piotr Fuk, senior art director, w branży reklamowej pracuje od ponad 15 lat. Był do tej pory w agencjach D'Arcy, G7, Brain, Team One, 303. Kilkukrotnie nagradzany w konkursie KTR. Współtworzył m.in. markę Heyah oraz kampanię "Turbodymoman". Tworzył reklamy m.in. dla Polkomtela (marki Plus, Simplus, Plus na kartę, LTE, 36i6), Playa czy Wirtualnej Polski.

Paweł Czartotyski, copywriter, jest podwójnym laureatem KTR (dwa brązy). Ostatnio pracował w agencji 303, gdzie obsługiwał m.in. Polkomtela, Wirtualną Polskę czy FritoLay (Sunbites).

Od lewej: Marta Frączek, Paweł Jaskólski
Od lewej: Marta Frączek, Paweł Jaskólski
Marta Frączek, copywriter, w 2011 roku z Olgą Szczepańską wygrała Young Creatives w kategorii design oraz zdobyła kilka nominacji, m.in. Young Creatives Eurobest Integrated, Młode Orły 2008 i 2009, KTR w kategorii ilustracja oraz Donald Gilles Creative Excelence Award 2011. Pracowała wcześniej w agencjach Scholz & Friends Warszawa, Euro RSCG 4D oraz JWT, gdzie realizowała projekty m.in. dla Tchibo, Mercedesa czy PKO BP.

Paweł Jaskólski, art director, znany jest na krakowskich scenach klubowych jako DJ Spark, był laureatem międzynarodowego konkursu Nokia76 Design. Zaczynał jako kreatywny i designer w agencji Paralotna, następnie Orbita Nowa Media, Adwertajzing, Leo Burnett, a ostatnio w JWT Warszawa. Realizował projekty dla Ikei, Mazdy czy Nokii.

– Aktualnie realizujemy kampanie dla wielu rynków z obszaru CEEMEA. Nasz cel jest prosty: stworzenie najmocniejszej interaktywnej agencji pod względem kreacji w tym regionie – mówi Piotr Chrobot, dyrektor kreatywny agencji.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,