Kraj

Burger King we wspólnej promocji z Coca-Colą

Akcji towarzyszy kampania w stacjach ogólnopolskich i kanałach tematycznych.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FuF4mrQE_0bE%22%7D
Burger King rusza z nową promocją. Za dodatkową złotówkę do zestawów King Deal w cenie 5,5 zł dołączy dowolny mały napój gazowany (Coca-Cola, Fanta, Sprite). Zestawy King Deal to porcja małych frytek oraz hamburger, cheeseburger lub cztery sztuki King Nuggets do wyboru.

Promocji towarzyszyć będzie telewizyjna kampania reklamowa, która będzie prowadzona w kanałach: Polsat, TVN, kanałach tematycznych Polsatu i TVN, Discovery oraz Atmedia. Oferta jest limitowana i potrwa do 12 listopada br.

Działania komunikacyjne związane z promocją prowadzone są w restauracjach oraz na stronie i fan page’u marki Burger King w Facebooku. Za koncept kreatywny i przygotowanie spotu reklamowego odpowiadała agencja The Brave. Zakupem i planowaniem mediów zajęła się firma Media Direction OMD.