Zagranica

Gap poszukuje agencji i domu mediowego

Firma odzieżowa przygotowuje się do globalnego przetargu.

Gap jest jedną z kluczowych marek ubrań na rynku północnoamerykańskim. Obecnie jest obsługiwana przez agencję Ogilvy & Mather, a dom mediowy PHD jest odpowiedzialny za zakup mediów. Przetarg związany jest z restrukturyzacją globalnego zarządzania marką Gap.

Poprzednią globalną kampanię detalista rozpoczął w sierpniu ubiegłego roku, chcąc rozszerzyć swoją obecność na rynkach światowych. Kampania “1969 LA and beyond” stworzona przez Ogilvy & Mather opowiadała historię studia marki Gap w Los Angeles i jej produktów, które są noszone w różnych miastach na całym świecie.

Gap pracował wcześniej z Crispin Porter & Bogusky, który zrealizował bożonarodzeniową kampanię w 2009 r. “Holiday cheer”, która zachęcała ludzi do łączenia się z marką.

(Campaignlive.co.uk)