Od weekendu na ekranach telewizorów można oglądać nowy spot promujący Forda B-Max – nowy model w portfolio marki. Za adaptację filmu na potrzeby polskiego rynku i przygotowanie kampanii odpowiada agencja Ogilvy Action. Nowy film reklamowy jest zapowiedzią “Dni panoramicznie otwartych drzwi”, które będą obywać się w autoryzowanych salonach Forda w Polsce między 26 a 28 października 2012.
Koncern od 2008 r. kontynuuje realizację idei Go Further, która ma na celu wykreowanie marki jaki nowoczesnej i podążającej za technologicznymi nowościami.
Koncepcja spotu z hasłem “Gdzie znikają bariery, pojawiają się nieograniczone możliwości” nawiązuje, jak informuje marketer, do specyfiki Forda B-Max w segmencie samochodów kompaktowych. Spot podkreśla nowe rozwiązania: panoramiczne drzwi ze zintegrowanym słupkiem środkowym, który zapewnia 1,5-metrowy dostęp do wnętrza samochodu. Stąd hasło kampanii: “Nowy Ford B-Max zaskakująco otwarty na świat”.
Kampania realizowana jest w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i kanałach tematycznych.
Za produkcję 30-sekundowego spotu odpowiada Dom Frejman. Planowaniem i zakupem mediów
zajął się dom mediowy Mindshare.