Kraj

Ogilvy Action dla Forda B-Max

Niebawem rusza kampania telewizyjna dla nowego modelu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FotzJaWKH_9I%26list%3DUUHIoCzNrYCpdOnmyW1zHvTg%26index%3D1%26feature%3Dplcp%22%7D
Od weekendu na ekranach telewizorów można oglądać nowy spot promujący Forda B-Max – nowy model w portfolio marki. Za adaptację filmu na potrzeby polskiego rynku i przygotowanie kampanii odpowiada agencja Ogilvy Action. Nowy film reklamowy jest zapowiedzią “Dni panoramicznie otwartych drzwi”, które będą obywać się w autoryzowanych salonach Forda w Polsce między 26 a 28 października 2012.
Koncern od 2008 r. kontynuuje realizację idei Go Further, która ma na celu wykreowanie marki jaki nowoczesnej i podążającej za technologicznymi nowościami.

Koncepcja spotu z hasłem “Gdzie znikają bariery, pojawiają się nieograniczone możliwości” nawiązuje, jak informuje marketer, do specyfiki Forda B-Max w segmencie samochodów kompaktowych. Spot podkreśla nowe rozwiązania: panoramiczne drzwi ze zintegrowanym słupkiem środkowym, który zapewnia 1,5-metrowy dostęp do wnętrza samochodu. Stąd hasło kampanii: “Nowy Ford B-Max zaskakująco otwarty na świat”.

Kampania realizowana jest w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i kanałach tematycznych.

Za produkcję 30-sekundowego spotu odpowiada Dom Frejman. Planowaniem i zakupem mediów
zajął się dom mediowy Mindshare.