Kraj

Samsung wspiera reklamowo drugą generację Galaxy Note

Główna część kampanii potrwa do 18 listopada.



%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FQLgQpBcU3SY%26feature%3Dplayer_embedded%22%7D
Samsung Electronics Polska rozpoczyna telewizyjno-internetową kampanię reklamową promującą smartfon Samsung Galaxy Note II. To druga generacja urządzenia, które z racji swoich gabarytów (ponad 5,5-calowy ekran dotykowy) bywa umiejscawiany pomiędzy smartfonami i tabletami.

W porównaniu z pierwszą generacją nowy Note ma nieco większy ekran (5,55 wobec 5,3 cala), szybszy procesor, lepszą kamerę i pojemniejszą baterię (3100mAh wobec 2500mAh). Sugerowana cena wynosi 2749 zł.

Do 18 listopada potrwa telewizyjno-internetowa kampania reklamowa tego urządzenia. Kreację przygotowała agencja reklamowa Leo Burnett, materiały BTL – agencja Cheil, planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy Starcom.

Samsung nie ujawnia, ile sztuk Galaxy Note pierwszej generacji sprzedał do tej pory w Polsce, być może takie dane zostaną upublicznione w przyszłym tygodniu.