Samsung Electronics Polska rozpoczyna telewizyjno-internetową kampanię reklamową promującą smartfon Samsung Galaxy Note II. To druga generacja urządzenia, które z racji swoich gabarytów (ponad 5,5-calowy ekran dotykowy) bywa umiejscawiany pomiędzy smartfonami i tabletami.
W porównaniu z pierwszą generacją nowy Note ma nieco większy ekran (5,55 wobec 5,3 cala), szybszy procesor, lepszą kamerę i pojemniejszą baterię (3100mAh wobec 2500mAh). Sugerowana cena wynosi 2749 zł.
Do 18 listopada potrwa telewizyjno-internetowa kampania reklamowa tego urządzenia. Kreację przygotowała agencja reklamowa Leo Burnett, materiały BTL – agencja Cheil, planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy Starcom.
Samsung nie ujawnia, ile sztuk Galaxy Note pierwszej generacji sprzedał do tej pory w Polsce, być może takie dane zostaną upublicznione w przyszłym tygodniu.