Kraj

Startuje kampania Windows 8

Będzie to najważniejszy projekt Microsoftu w tym roku.

Kampania systemu Microsoft Windows 8 została zaplanowana w kilku etapach. Do końca października będzie prowadzona w telewizji. Dodatkowym wsparciem ma być kampania prowadzona na facebookowym fanpage’u Windows, gdzie zostaną opublikowane aplikacje ułatwiające zapoznanie się z nowymi funkcjami systemu. Polski fanpage, prowadzony od dwóch miesięcy przez agencję Heureka, jest częścią globalnej strony liczącej ponad 7,6 mln fanów.

Od listopada do kampanii dołączą kolejne media – przede wszystkim kolejne formaty digital i interactive. W telewizji pojawią się natomiast niestandardowe formaty, m.in. sponsorskie IPM (In Programm Messages) we współpracy z Discovery, product placementy w TVN oraz animacje antenowe na antenach stacji muzycznych. Kampania OOH przygotowana we współpracy z operatorami telefonii komórkowej pojawi się na witrynach salonów oraz na wybranych billboardach w Warszawie.

Kampania jest przewidziana do połowy przyszłego roku. Za adaptację kreacji odpowiada agencja Wunderman. Media planuje i kupuje dom mediowy Universal McCann.