Zagranica

Ożywione zabawki w spocie Ikei

Szwedzki producent na angielskim rynku zmienia strategię komunikacji.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FO8gtdBqRe2s%22%7D
W nowej reklamie Ikei przeznaczonej na rynek angielski zabawki ożywają. Za spot “Attraction” odpowiada agencja Mother i zapowiada w imieniu marketera zmianę strategii komunikacji.

W spocie dzieci używają mebli kuchennych Ikei i kuchnia jest dla nich miejscem rodzinnych spotkań i zabawy. Film wyreżyserował Dougal Wilson, a w tle można usłyszeć piosenkę “Playing with my friends” Roberta Craya. Za produkcję spotów odpowiada The Moving Picture Company. Klip będzie można zobaczyć w telewizji na początku grudnia.

To nie pierwszy spot reklamowy Ikei, który przypomina teledysk: na początku września w telewizji można było zobaczyć filmy reklamowe nawiązujące poetyką do “Flashdance” i “Save the last dance”. 
 
(Horizont)