Kraj

"Grazia" za miesiąc wejdzie na rynek

Wydawnictwo Bauer wierzy, że produkt będzie na tyle atrakcyjny, że wybroni się mimo kryzysu. Konkurencja czeka na pierwsze numery.

Wydawnictwo Bauer na mocy umowy licencyjnej z Arnoldo Mondadori Editore wprowadza polską edycję “Grazii”. Pierwszy numer dwutygodnika ma zadebiutować 29 listopada br. w nakładzie 400 tys. egz. Jak mówi Monika Krokiewicz, wydawca m.in. magazynów luksusowych w Bauerze, firma planuje sprzedaż pisma na poziomie 200 tys. egz. Dokładnej ceny nie podała. Stwierdziła jedynie, że będzie się ona kształtowała na poziomie pomiędzy 0,99 a 4,99 zł, to tyle ile kosztują inne tytuły z tego segmentu. “Grazia” będzie pozycjonowana jako luksusowy magazyn – czytelniczka 20-40 lat, wykształcenie średnie i wyższe, mieszkanki średnich i dużych miast, people – i będzie rywalizować z “Vivą!” (Edipresse Polska) i “Galą” (G+J Polska). Jak mówi Ewa Redel-Bydłowska, wiceprezes Edipresse Polska, za mało jest informacji na temat nowego magazynu, aby komentować jego launch. – Na pewno będziemy działać w sposób bardzo opanowany. “Viva!” ma teraz wysoką, stabilną sprzedaż – dodaje.

Redaktorem naczelnym pisma jest Anna Zaleska, w przeszłości redaktor naczelna magazynów “Viva!” i “Show”.

Debiut magazynu zostanie wsparty kampanią reklamową, której wartość budżetu ma wynieść 4 mln zł.