Wydawnictwo Bauer na mocy umowy licencyjnej z Arnoldo Mondadori Editore wprowadza polską edycję “Grazii”. Pierwszy numer dwutygodnika ma zadebiutować 29 listopada br. w nakładzie 400 tys. egz. Jak mówi Monika Krokiewicz, wydawca m.in. magazynów luksusowych w Bauerze, firma planuje sprzedaż pisma na poziomie 200 tys. egz. Dokładnej ceny nie podała. Stwierdziła jedynie, że będzie się ona kształtowała na poziomie pomiędzy 0,99 a 4,99 zł, to tyle ile kosztują inne tytuły z tego segmentu. “Grazia” będzie pozycjonowana jako luksusowy magazyn – czytelniczka 20-40 lat, wykształcenie średnie i wyższe, mieszkanki średnich i dużych miast, people – i będzie rywalizować z “Vivą!” (Edipresse Polska) i “Galą” (G+J Polska). Jak mówi Ewa Redel-Bydłowska, wiceprezes Edipresse Polska, za mało jest informacji na temat nowego magazynu, aby komentować jego launch. – Na pewno będziemy działać w sposób bardzo opanowany. “Viva!” ma teraz wysoką, stabilną sprzedaż – dodaje.
Redaktorem naczelnym pisma jest Anna Zaleska, w przeszłości redaktor naczelna magazynów “Viva!” i “Show”.
Debiut magazynu zostanie wsparty kampanią reklamową, której wartość budżetu ma wynieść 4 mln zł.