Przetargi

Cztery agencje walczą o markę Łomża

Producent rozpisał przetarg ze względu na konflikt interesów.

Browary Regionalne “Łomża” rozpisały przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną swojej sztandarowej marki piwa Łomża. Zaprosiły do niego cztery agencje reklamowe – ich nazw marketer nie ujawnia.

Agencja Testardo Gram, która dotychczas pracowała dla Łomży, nie została zaproszona, ponieważ agencja Grey Warszawa na początku tego miesiąca wygrała przetarg na obsługę marki Tyskie (Kompania Piwowarska), a Testardo i Grey należą do tej samej grupy – Grey Group.

Zakończenie przetargu BR Łomża planuje do końca roku.

Przypomnijmy, że trzy tygodnie temu producent Łomży rozpisał także przetarg mediowy, do którego zaprosił pięć agencji mediowych: Arenę, Maxusa, MediaCom, Vizeum oraz ZenithOptimedia, a nie zaprosił swojego dotychczasowego domu mediowego, czyli Starlinka.