Kraj

Ruszyła jesienna kampania Converse

Działania obejmą outdoor, internet i telewizję.

Ruszyła jesienna kampania Converse
Ruszyła ogólnopolska kampania promująca modele skórzanej i zamszowej linii obuwia marki Converse. Kolekcja Suede & Leather wspierana jest reklamą w prasie, internecie i na outdoorze. Layoutom graficznym w mediach towarzyszą hasła “Now Playing Leather” i “Now Playing Suede”, które nawiązują do związków marki z muzyką. 

Działaniom promocyjnym towarzyszą również akcje wspierające inicjatywy młodych muzyków: kontakt ze studiem nagraniowym Converse w Nowym Jorku, które udostępnia bezpłatnie swój sprzęt młodym uzdolnionym muzykom. 

Reklama na outdoorze (nośniki wielkoformatowe i citylighty) będzie obecna w Warszawie, Poznaniu, Krakowie i Trójmieście. 

Kreację kampanii przygotował dział marketingu firmy Amer Sport Group Sp. z o.o. s. k. (wyłączny dystrybutor obuwia i odzieży marki Converse, CAT i Merrell na terenie Polski). Za planowanie i zakup mediów odpowiadają dom mediowy PRO Media House i jego internetowy dział DiGi Media Store. Kampania potrwa do listopada.